بسمه تعالی
برنامه آموزش و ارزشیابی درس روش تحقیق در علوم تربیتی پیشرفته(ویژه دانشحویان عراقی)
عرض سلام و خوش آمد گویی خدمت دانشجویان محترم
از همراهی شما عزیزان در این ترم تحصیلی خوشحالم و امیدوارم به لطف و یاری پروردگار لحظات ارزشمند و پرباری را در کنار هم سپری کنیم.
برنامه آموزش و ارزشیابی درس روش تحقیق در علوم تربیتی پیشرفته(ویژه دانشحویان عراقی) به شرح زیر است:
آموزش:
بر اساس سرفصل مصوب وزارت علوم (قابل بارگذاری از سامانه دانشگاه یا سامانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، محتوای آموزشی به همراه مقالات و منابع مفید روز، موردنظر قرار گرفته و تدریس میشود. بهمنظور پویایی کلاس، فعالیتهایی در قالب پروژه کلاسی، گزارش مقالات روز متناسب با سرفصل در نظر گرفته شده است که در جلسات آموزشی مربوطه، شرح داده خواهد شد.
ارزشیابی (آزمون پایان ترم+ پروژه کلاسی)
آزمون کتبی: 15 نمره
کتاب پروپوزال نویسی مقدمه ای بر نگارش پایان نامه با رویکرد کمی، چاپ سوم. مولف: زینب گاری، پریناز بنیسی، انتشارات رشد فرهنگ
پروژه کلاسی:5 نمره
تکلیف پایانی کتاب پروپوزال نویسی مقدمه ای بر نگارش پایان نامه با رویکرد کمی، چاپ سوم. مولف: زینب گاری، پریناز بنیسی، انتشارات رشد فرهنگ به زبان فارسی تنظیم و ارائه شود.
شرح فعالیت : هر دانشجوی محترم لازم است یک پروپوزال کامل مطابق آموزش کتاب و تدریس در کلاس تا هفته اول دی تحویل دهد.
موارد مؤثر در ارزشیابی:
موفق باشید
قابل توجه دانشجویان محترمی که درس مورد نظرشان ، معرفی به استاد ارائه شده است.7
قابل توجه دانشجویان محترمی که درس مورد نظرشان ، معرفی به استاد ارائه شده است.6
قابل توجه دانشجویان محترم درس عملی مدیریت در آموزشگاه
قابل توجه دانشجویان محترم درس مدیریت اسلامی
قابل توجه دانشجویان محترم درس اندازه گیری و سنجش پیشرفت تحصیلی
,ارزشیابی ,علوم ,آموزش ,دانشحویان ,ویژه ,در علوم ,تحقیق در ,تربیتی پیشرفته ,پیشرفته ویژه ,دانشحویان عراقی ,علوم تربیتی پیشرفته ,ویژه دانشحویان عراقی ,گاری، پریناز بنیسی، ,پریناز بنیسی، انتشارات
درباره این سایت